
Základné pravidlá pre hostesky
Ako fungovať s nami na eventoch ?
1. Prihlasovanie na akciu
Pred prihlásením si dôkladne pozri, o akú akciu ide, v akom meste a dátume sa koná a aké sú podmienky pre výber hostesiek.
2. Overenie dostupnosti
V prípade, že si s tebou termín potvrdíme, prosím, ber ho ako záväzný. Ak sa vyskytne problém a nemôžeš sa akcie zúčastniť, daj nám vedieť čo najskôr (ak je to na poslednú chvíľu, tzn. menej ako 24 hodín pred akciou, skús nájsť za seba adekvátnu náhradu -v každom prípade nás čím skôr kontaktuj.)
3. Lokalita a dochádzka
Zisti, či poznáš miesto, kde sa akcia koná, a ak miesto nepoznáš, vyhraď si dostatok času na príchod. Na akcii buď vždy minimálne 15 minút vopred, ak sa nedohodneme inak.
4. Vzhľad a oblečenie
Príď vždy upravená/ý – jemný make-up, umyté a upravené vlasy, čisté topánky a oblečenie podľa pokynov agentúry. Ak od nás dostaneš šaty, zaobchádzaj s nimi opatrne a po akcii ich odovzdaj v pôvodnom stave.
Ak sa niečo na oblečení z agentúry poškodí, ihneď nám to oznám. Po skončení akcie šaty starostlivo zaves na vešiak, prípadne poskladaj, aby boli odovzdané v poriadku.
5. Plnenie pokynov na evente
Dodržiavaj inštrukcie klienta alebo nášho koordinátora. Počas akcie nepoužívaj telefón ani nežuj žuvačky.
6. Strava a občerstvenie
Na akciu príď vždy najedená/ý. Nie je vhodné hneď po príchode žiadať klienta o kávu, nápoje, jedlo prípadne o prestávku alebo priestor „dať sa dokopy“. Informácie o strave dostaneš vopred – buď bude zabezpečená, alebo dostaneš príspevok. Ak je strava zabezpečená, hostesky nikdy nejdú jesť naraz ale prestriedávajú sa podľa pokynov klienta alebo koordinátorky.
7. Dodržiavanie pracovnej pozície
Zostávaj na pridelenom mieste a neopúšťaj ho bez vedomia klienta alebo koordinátorky. Ak potrebuješ prestávku, počkaj na súhlas a zabezpeč, aby na tvojom mieste zostala iná hosteska.
8. Odchod z akcie
Nikdy neodchádzaj z akcie bez toho, aby si to oznámila klientovi alebo koordinátorovi/koordinátorke a rozlúčila sa s nami. Ani keď už máš oficiálne po pracovnej dobe- vždy sa klienta spýtaj či s niečím nepotrebuje pomôcť a či už môžeš odísť ak nič nepotrebuje.
Nezabudni po sebe nechať poriadok (žiadne obaly z jedla, krabička od siloniek či ohryzok z jablka- pôsobí to neprofesionálne a nezodpovedne).
